YENİ PLAJ ÇANTALARI & SEZON TRENDLERİ


Modern Kadın farkıyla size plaj modası…

 

Bir Yanıt

  1. Merhaba Yetkili,

    Ben Eylül, İnternette moda sitelerine göz atarken sitenizi gördüm ve çok beğendim. Ben İndirimlr sitesi için çalışıyorum. Sitemizde online alisverişe dair her şeyi tek adreste toplamaya çalışıyoruz. Sizin sitenizin içeriği sitemize çok uyuyor! Bizim sayfamızın adresini içeren kısacık bir yazı paylaşıp paylaşamayacagınızı merak ettim. Ben de tabi ki, karşılık olarak sizin sitenizi duyurmak istiyorum. Bizim sayfamızın bir blogu var (http://indirimlr.blogspot.com/) sizin hakkınizda birseyler yazmayı çok isterim eğer arzu ederseniz yazıyı da siz gönderebilirsiniz. Ayrıca sitemizin facebook ve twitter hesabı var, buralarda da sitenizin tanıtımını yapabilirim. Teklifimin nedeni birbirimizin sitelerini bir kere bile paylaşınca ikimizin de google’da üst sıralarda çıkıyor olmamız. Projem için kaliteli içerik çok önemli o yüzden sizin gibi çok basarılı bir site böyle bir çalışma yapmak mükemmel olacaktır.
    Zamanınızı ayırıp okuduğunuz için teşekkür ederim, olumlu dönüşünüzü merakla bekliyorum! 
    Sevgiler,

    Eylül Çeviker

Bir Cevap Yazın

