Omurga Ağrısı Çekme


Sırt ağrısını önleyici 3 temel teknik…

Hayatınızın çoğunu iş yerinde geçiriyorsunuz, bu yüzden ilk adımınız masa, sandalye ve bilgisayarınızın konumunu düzenlemek olmalı. İki ayağınız da düz bir şekilde zemine basacak şekilde oturacağınız bir sandalye bulun. Bilgisayarınız ise göz hizanızda konumlandırılmalı. Bu sayede boyun ve sırt problemlerinizin yüze 75’i düzelmiş olacak. Tek ayağınızı, tabure gibi yerden hafifçe yüksek bir yere koyun. Rahatsız hissettiğinizde ayak değiştirin. Bu şekilde, alt sırt bölgenizdeki baskıyı azaltacak ve rahatsızlığı engelleyeceksiniz. Ayrıca, sandalyenizden kalkıp ofis içinde mini yürüyüşler yapmak da iş yerine bağlı ağrıları önlemeye yardımcı oluyor.

Kardiyo çalışması ve sırt güçlendirme hareketleri de ağrıyı yok etmenize yardımcı olacaktır. Bacaklarınız, kalçalarınız ve sırtınız formda olmalı. Ağırlık çalışması, yoga veya pilatesi deneyin; çünkü bu çalışmaların özündeki güçlendirme hareketleri omurganıza destek verecek. Bununla birlikte, çalışmaların ters tepmesinden de kaçının. Zayıf bir formla ağırlık kaldırmak size pahalıya mâl olabilir.

Geceleri, öncelikle dizleriniz arasına yastık koyarak yana doğru yatmayı deneyin. Eğer durabiliyorsanız, dizlerinizin altına yastık koyarak sırtüstü de yatabilirsiniz. Böylece alt sırt bölgenizdeki baskıyı önemli şekilde hafifletmiş olacaksınız.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: